صدای سکوت







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





من و دل

 من ودل همسفریم

من ودل همره باد سحریم

چو نیلوفر های عشقیم که محتاج به یک تکیه گهیم

من و دل عاشق دنیای همیم

من به فردای دگر عشق دگر می جویم

صبح روشن ره من

آفتاب همره من

من و شب خسته زدنیای همیم

از افق تا به خدا در دل من راهی هست

با نگاه چلچراغ تو که رویای من است به فرا سوی افق باید رفت

شب به شب بودن خود خسته شدست

ابر باغ دل من غمگین است

غنچه آبستن مرغ سحر است

صبح آبستن سرخی دگر است

دل هوای سرخ گل در سر اوست

من و دل همسفر باغ شقایق هستیم

لاله از سرخی لبهای تو رنگی دارد

عشق بارانی من دست به دامان گل اطلسی است

دستهای خسته ام را منگر که پراز طوفان است

باغها میشکفند از باران

خنده ها می شکفند از گرمی

چون دل گرم من آتش دارد

 آتش از دست دلم میبارد

خنده هامان همه شیرین همه هم پیمانیم

من و دل طوفانی مرغ حقیم هردو آبستن دنیای همیم

من ودل همره مرغ سحریم

 من و دل مرغ رهایی طلبیم  

(آیدین)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مجید در 2:41 | |